Subject: "Tartu maakond, Kastre vald, Aardla küla, riigitee 22141 Haaslava - Vana-Kuuste km 2,453 Lingi katastriüksusele (tunnus 18501:001:0562) ristumiskoha rekonstrueerimise põhiprojekt" töö nr PP-24-21 projektikohase ehitustegevuse teostamiseks lepingu taotlus.
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: 'Caspar Rüütel' <[email-masked]>
Date: Fri, 26 Jul 2024 13:13:27 +0300

Transpordiamet (Maanteeamet)

Valge 4, 11413 Tallinn

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

„Tartu maakond, Kastre vald, Aardla küla, riigitee 22141 Haaslava -
Vana-Kuuste km 2,453 Lingi katastriüksusele (tunnus 18501:001:0562)
ristumiskoha rekonstrueerimise põhiprojekt“ töö nr PP-24-21 projektikohase
ehitustegevuse teostamiseks lepingu taotlus.

Marina Minerals OÜ (reg.nr. 11349875) tellimusel on Teelahendused OÜ-l
valminud töö „Tartu maakond, Kastre vald, Aardla küla, riigitee 22141
Haaslava - Vana-Kuuste km 2,453 Lingi katastriüksusele (tunnus
18501:001:0562) ristumiskoha rekonstrueerimise põhiprojekt“.

Kavandatava tegevuse eesmärgiks on riigitee 22141 Haaslava - Vana-Kuuste
km 2,453 olemasoleva ristumiskoha rekonstrueerimine, mis tagab juurdepääsu
Lingi (tunnus 18501:001:0562) katastriüksusele ning hakkab teenindama
Aardla liivakarjääri.

DIGI-projekti saab alla laadida siit:

https://www.dropbox.com/scl/fi/h76cro6lyxal1cmkvyy7t/CD_PP-24-21-Aardla-ms
-260724.zip?rlkey=orjso4yedrwj3a0vn2noqdlxr
<https://www.dropbox.com/scl/fi/h76cro6lyxal1cmkvyy7t/CD_PP-24-21-Aardla-m
s-260724.zip?rlkey=orjso4yedrwj3a0vn2noqdlxr&dl=0> &dl=0

Koopia:

Caspar Rüütel  [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega,

Aleksandr Afanasjev
TEELAHENDUSED OÜ

Mob: +372 521 5058 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]